Kakšna bo glavna naloga arone?

Njen prvi in osnovni cilj je, da doseže najpomembnejši tržni delež na glavnih trgih, kjer so kompaktni terenci najbolj priljubljeni. Zavedamo se, da je konkurenca močna, a dejstvo je, da se je v zadnjih šestih letih ta trg povečal za 700 odstotkov, zato enostavno moraš imeti svojega predstavnika. Trg se je v zadnjih petih letih močno spremenil, zato moramo danes imeti športne terence v vsakem podsegmentu.

Kateri so glavni aduti arone?

V prvi vrsti nagovarja kupce, ki razumejo čustva in njihovo povezanost s tehnologijo. Po navadi gre za ljudi, ki aktivno preživljajo prosti čas. Dobro je videti, voznik sedi nekoliko višje, ima velik prtljažnik, vse to pa je začinjeno s tehnologijo in varnostjo. To je nujno za današnji urbani promet.

Koliko časa je trajal njen razvoj?

Določanje oblike lahko traja mesece in mesece. A ko je ta določena, gre vse sorazmerno hitro. Tehnološko je trajalo vsega 30 mesecev, v celoti pa 5 let. Je že tako, da oblikovalci malce drugače razumejo čas, inženirji pa spet po svoje. A ravno zaradi oblike smo si to pot vzeli več svobode in časa, ker smo hoteli na kolesa postaviti malce drugačen avtomobil. Če strnem, razvoj je potekal po standardnem procesu, ker smo morali seveda gledati tudi na stroške.

Koliko je vse to stalo?

Ne preveč. Šalo na stran, največja prednost je seveda skupna platforma, tukaj lahko zasnujemo avtomobil z razumnimi stroški. Seveda pa je serija treh križancev, ki bo popolna prihodnje leto, velik projekt tudi za špansko industrijo. V naši tovarni izdelajo 700.000 vozil na leto. Sicer pa velja, večje kot so količine, manj nas proizvodnja stane. Ker imamo v koncernu veliko komponent, ki so velikoserijske, smo seveda s tem precej privarčevali. Deljenje tehnologij prinese vsem nam veliko, s tem pa nižjo ceno za kupca.

Koga bo arona nagovarjala?

Njena prednost je, da pokriva širok spekter kupcev, med katere sodijo aktivni, starejši, mlajši, moški, ženske… Je tudi idealen drugi avtomobil v družini. Za vsakega kupca ima nekaj na zalogi, moški hočejo tehnologijo, ženske privlačno obliko in barvo, starejši udobno sedenje in preglednost. Športni terenci ponujajo vse to in še več, zato prodajna rast ne čudi.

Omenili ste, da boste imeli tri športne terence. Na katerega stavite največ?

Vsi trije modeli v različnih podsegmentih so odgovor na zahteve trga. Pričakujemo, da bo prodaja največja pri najmanjšem športnem terencu aroni, seveda pa dobro prodajo pričakujemo tudi z drugima dvema. Športni terenci bodo pomagali znamki Seat. Zavedamo se, da igramo v treh ligah in v vsaki moraš biti prvak. az