»Če do sodelavcev nisi vzvišen, če jim daš možnost, da izrazijo svoje mnenje, ti bodo zaupali in sledili,« pravi lastnik družinskega podjetja z več kot 30-letno zgodovino, ki je specializirano za izdelavo kmetijskih strojev pod lastno blagovno znamko, delajo pa tudi za avtomobilsko in letalsko industrijo ter industrijo bele tehnike.

Pogovor tokrat ni tekel samo o politiki, športu in drugih aktualnih dogajanjih, ki jih sicer predebatirajo vsako jutro, preden se lotijo proizvodnih izzivov, pač pa o odmevnem medijskem poročanju, da je bilo dobro delo vsakega od njih in

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.