Kot je napovedal direktor prihodkov produktov na twitterju Bruce Falck, bodo nova pravila glede oglaševanja uvedli v prihodnjih nekaj tednih. »Vzpostavili bomo center za transparentnost, ki bo omogočil vsakomur vpogled v to, kdo oglašuje na Twitterju,« je napovedal.

Novo vzpostavljeni center se bo posvetil predvsem oglasom v volilnih kampanjah in bo obelodanil, koliko je vsaka stran namenila za oglaševanje na twitterju in katera organizacija je oglas plačala, je še povedal Falck. Oglasi s politično vsebino bodo morali jasno razkriti stranko ali kandidata, ki ga oglašujejo, twitter pa bo tovrstne oglase tudi posebej vizualno označil, so še napovedali.

Twitter je prejšnji mesec odkril in nato blokiral 201 račun, ki je bil povezan s širjenjem lažnih novic v lanski predvolilni kampanji za predsednika ZDA. Računi naj bi bili povezani z ruskimi viri. Tudi facebook je v začetku tega meseca razkril, da je okoli 10 milijonov ameriških uporabnikov tega družbenega omrežja videlo oglase, ki so skušali vplivati na ameriško politiko in naj bi jih plačali Rusi.