Nina Mihovec je tudi produktna oblikovalka, termin je vedno pogosteje v uporabi ravno zaradi sprememb produkcije na globalnem trgu. Oblikuje tudi predmete, za katere ni treba velikih tehnoloških vložkov, ki ne zahtevajo velike industrijske proizvodnje. Zaradi zmanjšane industrije (ne le) pri nas se je kot industrijski oblikovalec izjemno težko uveljaviti.

Po srednji šoli za oblikovanje in fotografijo je diplomirala na Akademiji za likovno umetnost UL, smer industrijsko oblikovanje. Magistrirala je na Strojni fakulteti UL in se izpopolnjevala na IESE Business School v Barceloni in Münchnu. Leta 2000 je ustanovila svoj oblikovalski studio Wilsonic design, kjer je danes zaposlenih 17 ljudi, in se ponaša s šestimi nagradami red dot design. Studio išče rešitve tudi s pomočjo številnih zunanjih sodelavcev.

Wilsonic design je blagovna znamka, za katero stoji Nina Mihovec, ki vedno poudari pomembnost svojega tima. Zaveda se pomena večdisciplinarnega dela in zato v podjetju lahko izvajajo različne faze projekta, kot sama pravi: »Najprej se seznanimo z uporabno vrednostjo izdelka, naredimo raziskavo o predmetu, ki ga oblikujemo, poskušamo razumeti, kako uporabnik izdelek uporablja in ali ga bo uporabljal. Nato pride oblikovanje, kjer so glavna vodila funkcionalnost, minimalizem, uporabnik in njegova izkušnja.«

Studio Wilsonic design dela za različne naročnike, ustvarja pa tudi izdelke lastne blagovne znamke, ki jo imenujejo Ooh noo. Ooh noo je v celoti njihov izdelek – sami so ustvarili tržno znamko, izdelali marketinško strategijo, se lotili oblikovanja izdelkov ter njihovega konstruiranja, organizirali so proizvodnjo, skrbijo za prodajo ter izvedbo logistike in distribucije. Nina Mihovec je kljub številnim izdelkom, ki so jih oblikovali v njihovem studiu, zelo ponosna na izdelke Ooh noo: »Sami snujemo dezajnersko strategijo, sami zanjo skrbimo in jo razvijamo. Že trije izdelki Ooh noo so prejeli nagrado red dot design award. To je največje zadovoljstvo in potrditev, da smo delali dobro. Še večja potrditev pa so zadovoljni kupci, ki se k nam vračajo in ki na socialnih omrežjih objavljajo slike svojih zadovoljnih otrok, ko uporabljajo naše izdelke.«

Znamka Ooh noo se je od svojega začetka leta 2014 pa do danes zelo razvila in napredovala. Postala je prepoznavna na svetovnem trgu. Z izdelki Ooh noo se neprestano udeležujejo mednarodnih sejmov (Pariz, Amsterdam, Köbenhavn…), utrjujejo blagovno znamko in postopoma povečujejo prodajo po vsem svetu.

V Wilsonic designu so za zunanje naročnike oblikovali in razvili številne izdelke, nekateri so manj opazni, a izjemno pomembni v našem vsakdanu, druge pa verjetno kdo tudi že pozna: medicinske mize Novak M, električni avtobus za TAM Europe, prikolica action za Adria Mobil, d. o. o., ventilator serije HEC za Hidrio… Vse njihove izdelke, bodisi za zunanje naročnike ali za lastno blagovno znamko, odlikuje dovršeno oblikovanje, ki se dopolnjuje z izvrstnimi tehničnimi rešitvami.