Najbolj razveseljujoče je, da ga lahko kupci oborožijo z dodatki, ki so bili doslej na voljo le večjim štirikolesnikom. V prvi vrsti s pametnim tempomatom, ki v kombinaciji s samodejnim menjalnikom DSG deluje v območju hitrosti od 0 do 210 km/h in vzdržuje varnostno razdaljo, aktivno pomočjo pri parkiranju in pametnim ključem. Polo pa je tudi prvi volkswagen, ki je naprodaj z novo generacijo aktivnega informacijskega zaslona in digitalnimi instrumenti. Na voljo je kopica bencinskih (od 75 do 200 KM) in dizelskih motorjev (80 in 95 KM), novost pa je turbomotor s pogonom na zemeljski plin, ki omogoča doseg do 1300 kilometrov. Cene se začno pri 12.591 evrih (1,0 75 KM trendline), del opreme so tudi klimatska naprava, bluetooth ter sistema za zaznavanje utrujenosti voznika in prepoznavanja pešcev. maš
Malček, ki s šestico na hrbtu to ni več
Mineva že 42 let, odkar je prvič zapeljal na cesto, zato ni čudno, da je število lastnikov že preseglo mejo 14 milijonov. Pišemo o Volkswagnovem polu, ki je priljubljen tudi v Sloveniji, saj jih je registriranih 28.000. Zdaj je k nam zapeljala šesta generacija, ki bo na voljo zgolj s peterimi vrati. Z njo nekdaj majhen polo nedvomno postaja velik, saj v dolžino meri 4,05 metra, kar se odločno pozna na zadnji klopi, kjer tudi odrasla potnika težav, kam s koleni in glavo, ne bosta poznala, pozitivna zgodba pa je tudi prostornina prtljažnika, ki je s 351 litri večja za četrtino. Ali prevedeno: zlahka pogoltne štiri kovčke. Na tak način že skorajda presega meje svojega razreda in se odkrito spogleduje z razredom višje. Kako odkrito, bodo pokazale prodajne številke.

Polo je v razredu drugi najbolj priljubljeni avto v Sloveniji za cliom. (Foto: Matej Štakul)