VV-Log je med nominiranci za primorsko-notranjsko gazelo najmlajše podjetje, saj je podjetje, ki je specializirano za špediterske storitve, v polnosti zaživelo leta 2010. Sodobno podjetje, katerega lastnika sta Dean Peršić in Daniel Tomljanović, je lani ustvarilo 2,67 milijona evrov prihodkov, kar je 43-odstotna rast glede na leto 2015. Podjetje ima sedež v neposredni bližini Luke Koper, kjer so tudi vsi deležniki, ki so vključeni v logistično verigo.

Zaposlujejo 20 sodelavcev, v svoje delo pa redno vpenjajo tudi študente, ki jih pozneje zaposlijo. Direktorja za letos vnovič napovedujeta zelo dinamično rast prihodkov in dobička. Podjetje svoj dolgoročni razvoj gradi na bogatem strokovnem znanju, na digitalizaciji, konkurenčno prednost še posebej pred večjimi domačimi konkurenti pa dosega tudi z izjemno prilagodljivostjo in odgovornostjo, kot trdita direktorja. Delovnik vsakega špediterja je namreč povsem prilagojen potrebam vseh deležnikov v celotnem logističnem procesu, kar pomeni, da so naročnikom na voljo 24 ur na dan. »Poznamo dinamiko na trgu, poznamo trende in se jim prilagajamo. Želimo biti boljši od najboljših. Zgled so nam tudi naši partnerji,« poudarja Tomljanović. Potencial za razvoj panoge je velik, kar se sicer pozna tudi v Sloveniji, saj je vse več špediterskih podjetij.

Četudi je podjetje še vedno majhno, ima jasno organizacijsko strukturo s srednjim vodstvom, pri čemer direktorja v smehu pravita, da imajo »vse, kar imajo veliki«. Njihovo delo podpira sodoben informacijski sistem, direktorja pa sta občasno še vpeta v operativo, sicer pa bolj skrbita za razvoj kadrov in širitev obsega storitev ter poslovnih partnerjev. Nove in bolj kompleksne posle še vedno vpeljujeta sama, saj imata v ekipi, ki je v povprečju stara 26 let, največ izkušenj, ki sta si jih med drugim nabirala tudi v Intereuropi. Zavedata se pomena dobrega medgeneracijskega sodelovanja med sodelavci, sta zagovornika neposredne medsebojne komunikacije. V podjetju skrbijo, da si sodelavci občasno vzamejo tudi čas za sprostitev, zato so med drugim postavili namizni nogomet in pikado.

Direktorja sta zadovoljna, da je podjetje v sorazmerno kratkem času postalo prepoznavno na trgu, k čemur je po njunem mnenju pripomogla predvsem visoka kakovost storitev, za katere so zaslužni v prvi vrsti njihovi visokomotivirani in odgovorni zaposleni, ki so se pripravljeni dodatno usposabljati in slediti zakonodaji in trendom na področju logistike.

Kljub temu da imajo sorazmerno konservativen pristop k trženju, zelo hitro širijo mrežo naročnikov. »Ko naše delo z novim kupcem postane utečeno in temelji na zaupanju, šele iščemo nove kupce,« pojasnjuje Peršić. Ker je Slovenija premajhen trg, 85 odstotkov storitev opravijo za tuje naročnike, med katerimi sta največja Glovis in Metrans. jpš