Japonski prigrizek z Nicolasom Cageem
Filmska kariera igralca Nicolasa Cagea, nečaka režiserja Francisa Forda Coppole, zadnjih nekaj let morda res šepa, a Japonska ga je sprejela odprtih rok. Nekako tako, kot je Bill Murray v filmu Coppolove hčerke Sofie Izgubljeno s prevodom Japoncem prodajal viski, Cage tam zdaj reklamira prigrizek. Narejen je iz koruze, stane pa 10 jenov, kar je manj kot deset centov. Prigrizek se sicer imenuje umaibo, posebna edicija z Nicolasovo sliko na ovitku, ki jo prodajajo ob nakupu vstopnice za ogled filma Army of One, v katerem igra glavno vlogo, pa umaibo nicolastick. Koruzna tablica je najbolj priljubljena med japonskimi najstniki, ki se ne spomnijo, da je Cage v prejšnjem stoletju igral tudi v dobrih filmih. Recimo Arizona Junior, Cotton Club, Divji v srcu… Samurajski celovečerec Army of One, zaradi katerega so natisnili njegovo glavo na koruzno poslastico, pri izboljšanju mnenja o njegovih igralskih sposobnostih ne bo pomagal. To ni prvo sodelovanje Nicolasa Cagea z Japonci, saj je pred slabimi desetimi leti zanje reklamiral tudi igro na igralnih avtomatih pachinko. V bizarnem oglasu je takrat haluciniral o igralnih avtomatih in za klavirjem prepeval hvalnice igri. Na ovitku nicolasticka je vsaj tiho.