Mestni oblastniki so se domislili rešitve: v mestnem središču so najprej prepovedali parkiranje. Na parkirnih prostorih so začeli risati kolesarske pasove, saditi drevesa, postavljati klopi in urejati igrišča. Vzpostavili so logistično točko, od koder z električnimi kolesi dostavljajo blago in tovor do trgovin, gostinskih in drugih lokalov. Šele v drugi fazi bodo postopoma začeli širiti območja za pešce in se nato na podlagi tega, kako se bodo ti ukrepi obnesli, leta 2018 odločili za popolno prepoved motornega prometa ali proti njej.

Ljubljana se po drugi strani klju

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.