Ko je jeseni 2015 oblast v Oslu prevzela progresivna politična koalicija, si je zadala ambiciozen načrt do leta 2030 zmanjšati emisije toplogrednih plinov na raven iz leta 1995. Mesto je takoj prodalo naložbe, ki jih je imelo v premogovni industriji, začelo je razvijati sistem daljinskega ogrevanja na obnovljive vire energije in napovedalo popolno zaporo mestnega središča za osebna (tudi električna!) in tovorna vozila, na izpraznjenih cestah pa gradnjo kolesarskih stez. Morda je bil zadnji ukrep preveč nenaden in radikalen tudi za okoljsko ozaveščeno skandinavsko družbo, saj so se prebivalci in trgovci postavili na barikade, tako da je morala nova mestna oblast na koncu skovati nov načrt.
Mestni oblastniki so se domislili rešitve: v mestnem središču so najprej prepovedali parkiranje. Na parkirnih prostorih so začeli risati kolesarske pasove, saditi d...
Čeprav je drugi del parkirne hiše Kozolec že od marca dokončan, ljubljanska občina teh parkirnih prostorov ni smela odpreti, ker ni imela uporabnega...