V javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice so se odločili, da želijo izboljšati razmere pri nakupovanju in prodaji sadja in zelenjave na ljubljanskih tržnicah. Izboljšati želijo prodajne stojnice, zato so pripravili anketni natečaj, na katerega so povabili biroje Atelier arhitekti, Ambient, Genius loci in Medprostor. Komisija za izbor, ki so jo sestavljali ljubljanski podžupan Janez Koželj, direktorica Ljubljanskih parkirišč in tržnic Mateja Duhovnik in vodja sektorja tržnice Geza Horvat, je za najboljšo rešitev izbrala predlog biroja Medprostor.

Zmagoval

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.