Ko se včlanite v ta fitnes klub, morate podpisati list papirja z veliko drobnega tiska. V tem tisku je navedeno, da če po končani enoletni članarini ne želite nadaljevati še naslednje leto, morate tri mesece prej (!) to sporočiti oziroma podpisati, da ne boste nadaljevali članstva še naslednje leto, sicer to pomeni, da boste morali plačati še enoletno članarino. Odjava tri mesece pred koncem je osnovna poslovna poteza tega avstrijskega podjetja, saj tega skoraj nihče ne naredi, ampak hoče to narediti po izteku enoletne članarine, kar je logično in normalno, vendar takrat to ni mogoče! Zato ni mogoče, ker ste podpisali, da boste to javili tri mesece prej. Tako si prisiljen plačevati še enoletno članarino, čeprav si tega ne želiš in te storitve ne potrebuješ.

Težko verjeti, ampak takšna je pogodba, ki jo podpišeš ob vpisu, in pravno gledano nimaš nobene možnosti, da ne plačaš nekaj, česar ne potrebuješ in ne koristiš. Po le nekaj obiskih fitnesa ga moj sin ni mogel več obiskovati iz povsem objektivnih razlogov, pravočasno tudi nismo odjavili abonence za naslednje leto. Mislil sem, da smo edini tako neprevidni in nespametni, a sem izvedel, da so še trije takšni v moji neposredni bližini, zato lahko sklepam, da je to poglavitni vir dohodkov tega podjetja, ki nam iz Avstrije prinaša hudo problematično, povsem nelegitimno in zavrženo poslovno prakso, na katero bi morali reagirati organi, ki skrbijo za zaščito potrošnikov in zakonodajalci. Da moraš plačevati nekaj, česar ne potrebuješ, ne želiš in ne koristiš, je skregano z našo kmečko pametjo, ni pa skregano z mednarodno uspešnimi »poslovnimi« pristopi.

Vse več bo nelegitimnih in do uporabnikov neprijaznih poslovnih praks, na katere nismo pripravljeni, saj si težko predstavljamo, da je takšna neprijazna praksa sploh mogoča.

Bojko Jerman, Dolsko