V seriji Prepih, v kateri v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova (MSUM) predstavljajo mlajše umetnike in sveže ideje na področju sodobne umetnosti, se do novembra predstavlja fotograf in arhitekt Peter Rauch. Idejo prepiha oziroma prepišnosti je želel razviti na drugačen način. Namesto da bi iz svojega skladišča prinesel svoje fotografije in jih razstavil, je v muzej raje postavil objekt – črno škatlo, ki je v notranjosti bela in lahko služi kot razstavni prostor. K sodelovanju je za vsak dan trajanja razstave povabil nekoga iz svoje socialne mreže, da v kocki razstavi svoja dela ali priredi dogodek.

Paviljon je sestavil iz montažnih sten, ki si jih je izposodil pri šestih različnih institucijah: Narodni galeriji, MAO, MGLC, Cankarjevem domu, Tehniškem muzeju Slovenije in MSUM, kjer gostuje. Z reciklažo obstoječih montažnih sten iz različnih institucij je sestavil prostor v prostoru oziroma institucijo znotraj institucije. »Najprej se jaz odzovem na vabilo neke institucije, ki ima v tem prostoru določen ugled, nato pa v tem prostoru vzpostavim potencialno emancipatorno prakso, ko v ta prostor pripeljem ljudi, s katerimi delam in komuniciram. Torej v muzej ne vstopim kot posameznik, temveč z mano vstopi mreža, v kateri delujem,« je o svojem Paviljonu povedal Rauch.

Paviljon tako v notranjosti kaže na svobodo, saj se za sodelovanje odpira navzven, medtem ko je od zunaj zamejen in kaže na potencialnost. Med črno zunanjostjo in belo notranjostjo je vmesni prostor, v katerega je Rauch namestil zvočne inštalacije, ki so dodatna komponenta na novo ustvarjenega prostora. S Sašom Kalanom sta namreč posnela izdelovanje in prevoz makete kocke, ki sta jo nato odnesla v studio, postavila pred mikrofon in posnela, »kaj ima povedati«. Posneto tišino, ki jo proizvaja škatla, sta nato ojačala do glasnosti, da posneta tišina začne hrumeti. Ob koncu projekta bosta predstavila gramofonsko ploščo, na kateri bodo na eni strani zapisi ustvarjanja makete, na drugi pa tišina, ki jo je maketa proizvajala pred mikrofonom.