Prenovljeni razred S se predstavlja v osnovni in podaljšani različici, ki ju v dolžino loči 13 centimetrov (5,27 in 5,14 metra), vanj pa je vgrajena kopica asistenčnih sistemov, saj je oborožen s kamerami in senzorji. Samodejno tako pospešuje, zavira, menja vozni pas, prepoznava prometne znake in ovinkasto cesto ter zmanjša hitrost, vse v prid varnosti. Dodana vrednost pa je tudi sistem samodejnega parkiranja. Najdaljša je različica maybach, ki v dolžino meri celo 5,46 metra, a zanjo pri nas (podobno kot tudi sicer v Evropi) ni povpraševanja.

Prenova je zajela tudi motorno paleto, ki zdaj obsega dva 6-valjna bencinska motorja in enega dizelskega. Povsem na novo so razvili 3-litrski vrstni šestvaljnik, ki v kombinaciji z elektromotorjem ponudi za 320 kilovatov moči, 15 pa jih doda še elektromotor. Štirilitrski motor V8 zmore 345 kilovatov (469 KM). Nov je tudi 3-litrski 6-valjni dizelski motor z 250 kilovati (340 KM). Ta ima za 40 kW več moči kot predhodnik. Vrh ponudbe predstavljata S v izvedbi AMG in maybach, prvi kot S63 s štirilitrskim motorjem, drugi kot S65 s šestlitrskim V12. Najcenejši prenovljeni S stane 101.010 evrov (S350 d), podaljšana različica pa je okoli štiri tisočake dražja. az