Ljubljanski Agitavit Solutions, ki letos obeležuje 14-letnico delovanja, je specializiran za svetovanje, načrtovanje, razvoj in uvedbo informacijskih rešitev ter projektno vodenje. Podjetje je lani ustvarilo dobre štiri milijone evrov prihodkov od prodaje, 71 odstotkov jih ustvarijo na tujih trgih, največ v Nemčiji in Liechtensteinu. Podjetje vodi Anka Brus, ki je skupaj s pokojnim soprogom Mišem Brusom leta 2003 ustanovila podjetje Agito z namenom, da razvijajo in prodajajo visokokakovostne storitve z dodano vrednostjo.

Glavnino prihodkov ustvarijo z razvojem IT-rešitev po meri naročnikov. V zadnjem letu tovrstne projekte razvijajo na lastni platformi, kar je tudi ena od njihovih konkurenčnih prednosti. Med njihovimi referenčnimi zgodbami so prav tako projekti uvedbe intranetov in portalov, upravljanje projektov, napredna analitika in upravljanje identitet, v portfelju pa imajo tudi produkt za podporo kadrovskim procesom Agitavit eHRM.

Podjetje, ki bo do konca leta zaposlovalo že več kot 80 sodelavcev, razvija podporo poslovnim procesom, ki naročnikom prinašajo dodano vrednost in omogočajo konkurenčno prednost, saj zanje na trgu ne obstaja že izdelana rešitev. Na tem področju so uspešno izvedli več kot 60 unikatnih projektov tako za mala in srednje velika podjetja kot tudi za mednarodne korporacije.

Njihove dolgoletne izkušnje in bogato znanje na področju razvoja po meri potrjuje tudi kompetenca Microsoft gold application development. Naročnika pri projektih vodijo skozi vse faze – od poslovne analize in opredelitve zahtev, prek oblikovanja rešitve ter priprave specifikacij do izvedbe, uvedbe in vzdrževanja.

Usmerjeni v tujino

Med ključnimi izzivi, s katerimi se trenutno soočajo, je pomanjkanje kadrov, predvsem programerjev, zato se poleg ustaljenih kanalov za pridobivanje kadrov povezujejo s fakultetami in kariernimi centri. Svoje prodajne aktivnosti usmerjajo predvsem v regijo DACH (Nemčija, Avstrija, Švica) in že letos naj bi tako odstotek prihodkov, ustvarjenih na tujih trgih, še povišali.

Med njihovimi največjimi kupci so Hilti, ki je bil tudi med prvimi, pa nemška podjetja Sandoz, Axalta, Bayerische Versorgungskammer, sodelujejo pa tudi z gazelami, kot so NiceLabel, RLS, Cablex Group, Krka in Gen-i. Storitve pospešeno selijo v oblak in veliko vlagajo v področje interneta stvari, pri čemer že imajo razvit pilotski projekt, ki ga bodo oblikovali v produkt in še v tem letu ponudili na trgu. Tveganje odvisnosti od velikih kupcev zmanjšujejo s pridobivanjem novih strank in diverzifikacijo storitev. Vsako leto vložijo v povprečju desetino prihodkov v razvoj. Potencialno nevarnost jim pomenijo nizkocenovni konkurenti, ki prihajajo predvsem iz vzhodne Evrope.

Spodbudno nagrajevanje

Ker se zavedajo, da bodo le z dobrimi odnosi zadržali tako stranke kot sodelavce, so to vgradili v DNK podjetja, kakovost odnosa med zaposlenim in organizacijo pa redno merijo s sodelovanjem v Zlati niti. Podjetje ima natančen sistem nagrajevanja – vsi sodelavci imajo tako variabilni kot fleksibilni del plače, cilje, ki vplivajo na variabilni del dohodka, določajo kvartalno in letno. Vodje ekip dodatno ocenjujejo in nagrajujejo sodelavce na mesečni ravni.

Zaposlene aktivno in sistematično spodbujajo k dajanju idej, ki jih zbirajo prek aplikacije idejnik na internem portalu. Novosti v panogi spremljajo predvsem na spletu, sodelavci pa jih med seboj delijo na internem družbenem omrežju yammer. Imajo tudi četrtkove izobraževalne seminarje, na katerih si sodelavci med seboj izmenjujejo znanje in izkušnje, ki so jih pridobili v projektih. jpš