Začne pa se z umetnostjo oziroma z ikonoklastičnim dejanjem podiranja kraljevega kipa. To dejanje v resnici ni toliko ikonoklastično, saj se film ne spravlja nad švedsko kraljevino, kot je ironično, če ne bolj satirično, kolikor pač kaže, da je kraljevsko mesto zasedla umetnost. In to dobesedno, saj se je v kraljevo palačo naselila umetnostna galerija, na mestu, kjer je stal kraljevi kip, pa delavci v granitne kocke nameščajo svetleče cevi, ki bodo predstavljale umetniško instalacijo kvadrata. Satirična ost morda niti ni tako opazna, ker je pravzaprav le v tem, da je pri Östlu

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.