Kakšne volitve! Predvolilno kampanjo v Nemčiji je večina političnih analitikov opisala kot dolgočasno. Potem ko je učinek Schulza presahnil in so ankete začele kazati na prepričljivo zmago aktualne kanclerke Angele Merkel, se je vsa pozornost preusmerila v čas po volitvah – v možne koalicije in to, kako bodo etablirane stranke shajale s skrajno desno nacionalistično Alternativo za Nemčijo. V taboru CDU Angele Merkel so se predvolilne kampanje očitno lotili preveč nonšalantno. Stava na že videno in znano se jim je le deloma obrestovala. Merklova je dosegla najslabši rezultat doslej, AfD pa se je v bundestag uvrstila kot tretja najmočnejša stranka, in to z rezultatom, ki ga praktično ni napovedovala nobena javnomnenjska raziskava.
Kaj se je zgodilo? Pojdimo po vrsti. Dejstvo je, da so Merklovo še pred dobrim letom dni mnogi videli pri izhodnih vratih z vrha stranke in zvezne politike. Razlog ...