Direktor družbe TBP Stanislav Loncner je v letnem poročilu zapisal, da je bilo leto 2016 za avtomobilsko industrijo uspešno, čeprav rasti proizvodnje niso več tolikšne kot v preteklosti. Razlog za slabo rast je po njegovem predvsem v motorju svetovnega gospodarstva, Kitajski, kjer trg avtomobilov prehaja v zrelo fazo in postaja vse bolj občutljiv na makroekonomske vplive.

Jedro proizvodnje so namreč v lenarški družbi tako kot že prejšnja leta žični in bovden potegi za avtomobilsko industrijo, raste pa tudi proizvodnja brizganih izdelkov iz plastičnih mas ter prostorsko krivljenih cevi. Tudi v njihovem mehiškem hčerinskem podjetju, kjer so maja lani začeli dobavljati novi Audijevi tovarni v Mehiki, beležijo stalno rast proizvodnje in prihodkov. Ta se z novima zagonoma proizvodnih linij za projekta Tiguan in Jetta letos še povišuje.

Tudi lani so v podjetju širili baze kupcev in pridobili 24 novih projektov, poleg Audija tudi pri velikih avtomobilskih proizvajalcih, kot so Škoda, Porsche, BMW in Bentley. TBP tako ostaja med največjimi proizvajalci bovdenov na svetu in največji v Evropi. Še zlasti so ponosni na to, da bodo njihovi bovden potegi vrat do leta 2020 vgrajeni že v praktično vsa osebna vozila BMW.

Največji trg je Nemčija

Njihov največji izvozni trg je Nemčija, kjer so lani ustvarili 42 odstotkov vseh prihodkov, znotraj EU pa pomembne deleže zavzemajo še češki, španski in slovaški trg. Med večjimi trgi zunaj EU je glede na njihovo novo tovarno Mehika, kjer so lani ustvarili osem odstotkov prihodkov od prodaje.

Loncner poudarja, da je konkurenca med dobavitelji v avtomobilski industriji neizprosna, a jim s svojim globalnim pristopom uspeva pridobivati nove produkte. V razvoju imajo 44 novih projektov v višini več kot 22 milijonov evrov letne realizacije.

V podjetju so lani v organizacijo in avtomatizacijo proizvodnje vložili skoraj 3,4 milijona evrov investicijskih sredstev, ki kratkoročno večajo produktivnost in zmanjšujejo število zaposlenih v neposredni proizvodnji, dolgoročno pa jim uspeva zadržati obstoječe kupce in hkrati pridobivati nove. sta