Sistem Halo bo postal standard v formuli 1, potem ko se na testih nista izkazala sistema Shield in Aeroscreen. Za vpeljavo varnostnega sistema Halo so se veljaki krovne svetovne avtomobilistične organizacije odločili, ker želijo z dodatnim varnostnimi elementi zaščititi glavo dirkača pred velikimi letečimi predmeti, kot so na primer odtrgana kolesa, ki jih katapultira v zrak, in primerno temu mora zaščita prenesti velike sile.

Predstavniki svetovne federacije so tudi sprejeli načrt za še izboljšanje konstruktorske stabilnosti karoserije in podvozja. Konkretno se nanašajo na izboljšanje odpornosti in trdote šasije bolidov v formuli 1 ter izboljšanje odpornosti vzmetenja in podvozja v primeru nesreč. Nekateri vozniki so že izrazili nezadovoljstvo nad uvedbo novitete.

Niki Lauda je odločno proti, Hamilton je spremenil mnenje

Zelo kritičen je bil na primer trikratni svetovni prvak Niki Lauda, ki meni, da je odločitev »uničila« možnosti za nadaljnjo popularizacijo formule ena. »Testirali smo varnostni sistem Halo, Red Bullovo vetrobransko steklo in zaščito vozniške kabine, toda nobena rešitev ni prepričala 100-odstotno«, je za Autosport zatrdil 68-letni Avstrijec. Posebej naj bi bil neugoden čas, saj je najhitrejša karavana ravno prevetrila predpise, z namenom narediti bolide bolj privlačne.

Lauda meni, da je formula ena tako ali tako že sedaj izjemno varna in da bi bilo modreje počakati na popolnejšo rešitev, namesto uvedbe nečesa, kar ni podprto z vseh strani. »Sistem Halo uniči DNK bolidov. Nevarnost letečih pnevmatik je v večji meri že izničena, saj so kolesa danes čedalje bolj trdno pričvrščena.«

Tudi Britanec za volanom Mercedesa Lewis Hamilton je bil še pred letom zelo kritičen do varnostnega sistema, na družbenem omrežju instagram ga je namreč označil kot »najgršo modifikacijo v zgodovini športa«.

Očitno je danes drugačnega mnenja: »Menim, da se približujemo konceptu zaprte vozniške kabine, kar bi bilo videti bolje. Toda če pomislimo na nesreče, v katerih so dirkači dobili udarec v glavo, je kar noro, da smo tako izpostavljeni.« Trenutno vodilni dirkač svetovnega prvenstva želi videti spremembe tudi in predvsem v ostalih kategorijah, saj je bistvenega pomena zaščititi mlajše voznike.