Odkar je iRobot septembra leta 2002 na trg poslal svoj prvi robotski sesalnik iRobot Roomba, si ga je kupilo že 20 milijonov uporabnikov. S tem robotom je iRobot povsem spremenil način sesanja in temeljito prevetril industrijo, v kateri ni bilo bistvenih premikov več kot sto let. Roomba ni postala le tehnološka, temveč tudi pop ikona, saj v zadnjih letih žanje navdušenje po družbenih omrežjih, še posebno ko se z njim zabavajo hišni ljubljenčki in otroci. Tovrstni videi na omrežju Youtube pogosto presegajo 10 milijonov ogledov.

Skok v leto 2002

Istega leta kot je luč sveta ugledal robotski sesalnik iRobot Roomba, je bila v ZDA premiera televizijskega šova American Idol, Apple je predstavil drugo generacijo iPoda, v roke smo dobili prve mobilne telefone z vgrajeno kamero, v kinodvoranah so kraljevali filmi Spider Man, Božje mesto, Tolpe New Yorka, Gospodar prstanov: Stolpa in Ujemi me, če me moreš. Najbolj priljubljeno družbeno omrežje je bilo tedaj friendster - facebook je bil ustanovljen šele dve leti kasneje, leta 2004.

Povezava s pametnim telefonom

Čeprav je bilo že dejstvo, da namesto človeka sesa robot, izjemen napredek, so robotski sesalniki v zadnjih petnajstih letih naredili še veliko korakov naprej. Danes je sesalnik iRobot Roomba povezljiv s pametnim telefonom, preko katerega ga lahko zaženemo, ugasnemo ter mu ukažemo, da se vrne v bazo. Ko mu začne primanjkovati baterijske moči, se sicer tudi brez ukaza vrne v bazo in se napolni. S pomočjo naprednega mapiranja stanovanja lahko preverimo tudi, kje vse se je sesalnik gibal.

Roboti bodo osrednji del pametnega doma

V podjetju iRobot z navdušenjem praznujejo 15. obletnico svojega prvega gospodinjskega robota in napovedujejo, da bo prihodnost prinesla še večjo vlogo robotov v naših domovih. »V naslednjih petnajstih letih bodo roboti osrednji del pametnega doma, ljudem bodo pomagali, da v svojem vsakdanu dosežejo še več,« je povedal Colin Angle, predsednik uprave in ustanovitelj podjetja iRobot.