Ford je s ka+ predstavil nekoliko povečano in prostornejšo različico že znanega modela ka, ki meri na racionalnejše kupce. Dozdajšnji dve generaciji na slovenskem trgu nista bili ravno zadetek v polno, z novincem pa bi lahko nagovorili nekoliko širši krog kupcev. Takih, ki iščejo prostornejše, pa vendar še vedno v prvi vrsti mestno okretno in ne preveliko prevozno sredstvo.

Tako petvratni novinec, ki v dolžino meri nekaj manj kot štiri metre, ponuja nekaj več prostora, med drugim premore 270-litrski prtljažnik, po dimenzijah sodeč pa ne »skače v zelje« fiesti, ki je na našem trgu našla do zdaj veliko več kupcev, s to si namreč delita tudi platformo. Kot globalni avtomobil ka+ ne preseneča niti s tem, da ga izdelujejo v Indiji. Ima kar nekaj »indijskega« pridiha, a potnikom vseeno zagotavlja precej udobno mestno vožnjo. Zato so za ta avtomobil tudi predvideli le en motor, in sicer bencinski 1,2-litrski Ti-VCT z 52 ali 62 kilovati (70 oziroma 85 konjev). V Sloveniji za zdaj ponujajo le močnejšo različico, torej to z 62 kilovati in le enim paketom opreme trend, ki serijsko vključuje tudi klimatsko napravo, električni pomik prednjih stranskih stekel, po višini nastavljiv volan, 15-palčna platišča, nastavljiv voznikov sedež v štirih smereh in sredinsko konzolo s prostorom za dve pločevinki in dve plastenki. Osnovna cena za ka+ je 11.900 evrov, s popustom je nekoliko nižja, in sicer 10.750 evrov. az