Večna težava tovrstnih strateških dokumentov, pa naj bodo bolj načelni ali pa »operativno« usmerjeni, je seveda njihovo uresničevanje: da se torej nanje ne bo sklicevalo le takrat, ko to pride prav, sicer pa se jih bo »v luči razmer« odpravilo kot nerealne. Toda razkorak med zavezami in prakso ni zgolj možnost iz prihodnosti, ampak tudi simptom aktualnosti: ob predstavitvi strategije je tako generalni direktor direktorata za ustvarjalnost Igor Teršar poudaril, da postopke odločanja »v največji možni meri umikajo od politike in jih prepuščajo strokovni javnosti«; zavezanost avto

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.