Vtisi, evidence, refleksije, pa tudi napačne presoje, zablode, miselne slepe ulice in čustvene senzacije se kopičijo, spodnašajo tla druga drugi in se prepletajo v meglen tok zavesti. Na Documento sem padel skoraj po naključju, nepripravljen, hkrati pa »odprt« za vse možnosti. Prvi del, ki je potekal med aprilom in junijem v Atenah, sem tako ali tako zamudil. Poljski kurator Adam Szymczyk je namreč štirinajsto Documento, najbolj znano evropsko razstavo sodobne umetnosti in vse od prve razstave leta 1955 neodtujljivo blagovno znamko nemškega mesta Kassel, letos prvič organiziral

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.