Kot je poročal spletni portal Superyacht Times, so pri Heysea Yachts naročilo prejeli julija, plovilo pa poimenovali kot projekt FRP 135. Oblikovanje notranjosti so zaupali italijanskemu podjetju, zunanjosti pa slovenskemu, s katerim so enkrat že sodelovali.

Tropalubna mega jahta

Kot so v Unielle Yacht Design pojasnili za STA, je šlo pri prvem sodelovanju s kitajsko ladjedelnico za 35-metrsko jahto. V preteklosti je studio že sodeloval kot oblikovalec zunanjosti ali notranjosti pri več projektih jaht dolžine med 15 in 50 metrov.

Pri tokratnem projektu gre za tropalubno mega jahto z več kot 500 kvadratnimi metri bivalnih površin. Heysea Yachts je doslej izdelal le eno večjo.

Kot najbolj odmeven projekt, pod katerega se bodo podpisali, v ljubljanskem podjetju sicer izpostavljajo Ouranos. Gre za jahto iz serije C-Force italijanske ladjedelnice Admiral, ki je bila lani predstavljena na monaškem navtičnem sejmu.

Kriza je segment mega jaht obšla

Poudarjajo, da je konkurenca na tem področju omejena na italijanske in angleške oblikovalske studie oziroma tako imenovano evropsko oblikovanje, ki drži primat na področju estetike pri gradnji luksuznih plovil.

»Čeprav smo na začetku imeli nekaj težav s prepoznavnostjo, se nam je uspelo uvrstiti v to skupino. Razpisi v smislu arhitekturne prakse so zelo redki, navadno gre za povabilo ladjedelnice v smislu oblikovanja nove linije, sodelovanje s prodajalcem, ki temelji na preferencah specifičnega trga, ali željo kupca, ki je videl prejšnji projekt,« so pojasnili.

Dodali so, da je gospodarska kriza segment mega jaht obšla, medtem ko je bilo na področju manjših plovil mogoče opaziti slabšo prodajo.