Podatki ne lažejo: promet na ljubljanski obvoznici vsako leto naraste, zato je neizogibno več zastojev. Povprečni letni dnevni promet na zahodni obvoznici na odseku Brdo–Kozarje se je od leta 2007 povečal za 16 odstotkov. V povprečju ga prevozi več kot 74.000 vozil na dan in je daleč najbolj obremenjen odsek na vsem slovenskem avtocestnem omrežju. Celotno grafiko gneče na ljubljanski obvoznici si lahko prenesete tu v pdf formatu. Je tudi odsek, za katerega je že jasno, da bo dočakal širitev v šestpasovnico, saj je država zanj že sprejela državni lokacijski načrt. Širitev naj bi po Marjanu Kolerju iz Darsa dočakali leta 2019, v letošnjem letu pa naj bi poskrbeli za projektno dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja in projekt za izvedbo ter izdelali poročilo o vplivih na okolje in zaprosili za okoljevarstveno soglasje.

V Darsu so pred dnevi s podjetjema PNZ in LUZ podpisali naročilo okoli pol milijona evrov vredne izdelave strokovnih podlag za širitev ljubljanske obvoznice in vpadnih avtocest.

Dars z resnimi načrti, za javni potniški promet pa samo študije

Pri izdelavi teh novih strokovnih podlag bo sodeloval tudi Gregor Pretnar, ki je s kolegom Tomažem Guzljem že leta 2009 pripravil študijo o širitvi ljubljanske obvoznice, v kateri sta napovedala, da se bodo do leta 2020 na večini odsekov obvoznice v konicah vile počasne kolone.

Pretnar pravi, da bodo v novi študiji preizkusili tudi, kaj bi se moralo zgoditi v javnem potniškem prometu, da ne bi potrebovali

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.

nagradna igra