Še več pa bi lahko povedala o svojih filmih, med katerimi je kar tri posvetila temi holokavsta: Grenka žetev (Bittere Ernte), V temi (In Darkness) in Evropa, Evropa (Europa, Europa), ki ji je prinesel tudi nominacijo za oskarja za najboljši scenarij po literarni predlogi.

A na motovunskem filmskem festivalu, kjer je prejela nagrado maverick za življenjsko delo, je bila bolj kot za pogovor o preteklosti priložnost za pogovor o sedanjosti in prihodnosti. Čeprav zadnja leta veliko časa posveča televiziji, kjer je pod

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.