Ob štajerski avtocesti, na Lopati pri Celju, je podjetnik Peter Pišek s sinovi zasadil prvo lopato in tako simbolično napovedal skorajšnji začetek gradnje sodobnega logističnega centra podjetja Frigotransport Pišek & Hsf, ki bo prvi tovrsten pri nas. Gre za eno večjih, če ne največjo investicijo v regiji, gradnja prve faze, ki jo bo izvajalo podjetje Remont, pa je ocenjena na 3,5 do štiri milijone evrov.

V večnamenskem objektu in ob njem bodo logistične storitve prevoznikom lahko ponudili na enem mestu. »Logistični center bo namenjen zbiranju in razporejanju tovora ter opravljanju vseh vzporednih logističnih storitev. Posebnost našega logističnega centra bo center za ekološko odgovorno upravljanje embalaže za večkratno uporabo. V logističnem centru, ko bo ta v dveh do treh letih zgrajen, bosta prva delovala tehnični center za tovorna vozila in sodobna avtopralnica, ki jo moramo trenutno uporabljati drugje. Zgrajene bodo tudi hladilnice, stanovanja za voznike ter arhiv. Vse tisto torej, kar je za transportno dejavnost nujno potrebno,« napoveduje zasebni investitor Peter Pišek, ki je tudi predsednik sekcije za promet pri Obrtni zbornici Slovenije in bo pri bankah za to naložbo najel dolgoročni kredit. Ko bo končno sprejet prostorski plan, na katerega čakajo že leta, bo logistični center razširil in poleg zgradil restavracijo, trgovino, bencinsko črpalko in varovana parkirišča, tako da bodo prevoznikom na enem mestu lahko ponudili vse, kar na poti do cilja nujno potrebujejo.

Logistični center kot mala Magna

»Koncept logističnega centra se bo raztezal na štirih hektarjih, v nadaljevanju pa se bo navezoval tudi na počivališče Lopata, ki je eno najpomembnejših ob štajerski avtocesti,« se nadeja Pišek. Pri tem računa na pomoč države, ki bi lahko z minimalnim denarnim vložkom uredila infrastrukturo tako, da bi uredila neposredni uvoz na štajersko avtocesto, da tovornim vozilom ne bi bilo treba voziti skozi naselja. Pišek še pravi, da je projekt kot dobrega prepoznal tudi minister za infrastrukturo Peter Gašperšič in obljubil konkretno pomoč. A so pomoč obljubljale že vse vlade, ko bi bilo treba projekt podpreti tudi z denarjem, pa se ni zgodilo nič. A že projekt Magna je trenutno, tako Pišek, dober obet, ki pomeni prelomnico in svetlo luč tudi za druge projekte v Sloveniji. »Če jim bo Magno, ki jo tudi sam podpiram, uspelo umestiti v prostor v enem letu, to pomeni, da znamo ustvariti možnosti za dobre projekte in gospodarski razvoj tudi pri nas. In ta naš logistični center na Lopati bo zame mala Magna,« še pravi Pišek, ki zaposluje 83 ljudi, njegova transportna vozila pa prevažajo izključno agroživilske in farmacevtske izdelke.