V kampu, ki se bo iz Los Angelesa razširil tudi Veliko Britanijo, Avstralijo in na Japonsko, mlade učijo, kako pravilno uporabljati spletna družbena omrežja, da bi z njimi dosegli hollywoodski način življenja. »Kakršnekoli sanje imate, na svetu obstaja socialno omrežje, ki vam bo omogočilo postati znana oseba,« pravi Nichelle Rodriguez, ustanoviteljica podjetja.

Nichelle je 18 let delala kot socialna delavka v kampu za mlade igralce v Los Angelesu. Ker meni, da je prihodnost mladih odvisna tudi od socialnih omrežij, je ustanovila kamp, katerega namen je tečaj pravilne uporabe omrežij za najstnike, ki želijo postati znani ali slavni.

Social Star Creator Camp (»Kako postati zvezda socialnih omrežij« op.p.) je prvič potekal od osmega do 17. julija na Univerzi v La Vernu v okolici Los Angelesa. V avstralskem Sydneyju bo potekal avgusta, na Japonskem pa prihodnje leto. Za 2690 dolarjev se obiskovalci lahko udeležujejo delavnic in raznih izletov, učnih ur znanih vzornikov s spleta in poslušajo nasvete podjetij, ki oglašujejo prek socialnih omrežij.

Kritiki menijo, da kamp uči nerealistične predstave o njihovih sanjah

Nekateri kritiki so o omenjenem kampu izrazili skrbi. Menijo, da so tečaji neumen način zapravljanja denarja staršev, saj naj se otroci ne bi naučili nič vrednega, gojili pa naj bi tudi nerealistične predstave mladih o svojih sanjah in svetu nasploh. Ne bi bilo prvič, da bi nekdo v zameno za hollywoodske sanje drugim segel globoko v žep.