Omenjena gospa je v enem izmed lokalov na Poštni ulici izgubila zavest. Gostje so poklicali rešilca. Do bližnjega Glavnega trga je prihitel v nekaj minutah, a v ulico ni mogel zapeljati, ker vozniku ni delovala elektronska vstopna kartica za spust potopnega valja, je poročal Večer. Reševalci so zato poklicali število 112 in operater jim je pomagal spustiti oviro. Njihove težave so se kmalu zatem ponovile, ko so z bolnico želeli zapustiti peš cono, saj je vozilo znova obtičalo pred valjem. Potrebnih je bilo več telefonskih klicev in poteklo je približno deset minut, preden so lahko žensko odpeljali v UKC Maribor, kjer je ostala v zdravniški oskrbi. »To se ne zgodi pogosto, a ko gre za nujen primer, je lahko en tak primer preveč. Najhuje pa je, da dokler kartice ne potrebuješ na terenu, ne veš, da ne deluje,« je opozoril Aleksander Jus, glavni zdravstvenik v enoti nujne medicinske pomoči Zdravstvenega doma dr. Adolfa Drolca Maribor. Na mariborski občini so pojasnili, da ima potopni valj tudi domofonsko napravo, ki omogoča komunikacijo z operaterjem. Vendar reševalci nikoli niso dobili navodil, kako uporabljati domofon, prek katerega se povezava vzpostavi z zapleteno kombinacijo tipk. Dogodek v mariborski peš coni je razkril tudi presunljivo dejstvo, da občina pravzaprav služi z reševalnimi intervencijami v centru mesta. Intervencijske službe ji namreč morajo po poročanju Večera plačati za nakup elektronske kartice, prav tako morajo upravljalcem parkirišč plačati 20 evrov za dostop.
Reševalci obstali pred potopnim valjem
Starejša ženska, ki je pred dnevi potrebovala nujno zdravstveno pomoč v mariborski peš coni, na srečo ni bila v kritičnem stanju in o njenem življenju ali smrti niso odločale minute ali celo sekunde. Sicer bi imela neprijetna izkušnja reševalske ekipe bistveno resnejše in daljnosežnejše posledice.

Fotografija je simbolična. Luka Cjuha