Silverstone, nekdanje vojaško letališče iz druge svetovne vojne, je bilo leta 1950 prizorišče prve dirke sodobne formule 1 in od takrat je bila vsako leto na sporedu dirka, sicer vmes tudi na drugih prizoriščih, na primer Brands Hatchu ali Doningtonu. Zdaj naj bi bilo v nekaj letih Silverstona dokončno »konec«. BRDC, združenje britanskih dirkačev, naj bi namreč kot organizator dirke odstopil od pogodbe o njenem organiziranju, pogodba pa je sicer veljala do leta 2026.

»Na leto nas je dirka stala preveč. Pod sedanjimi pogoji si je finančno ne moremo več privoščiti,« je povedal predsednik BRDC John Grant in dodal: »Leta 2009 sklenjena pogodba predvideva licenčnino 13 milijonov evrov na dirko od leta 2010 s poviševanjem pet odstotkov na leto. To pomeni, da bi za dirko leta 2026 morali plačati že 28 milijonov evrov. Vsej naši ljubezni do dirkanja in tradiciji navkljub moramo ostati tudi finančni realisti. Leta 2015 smo imeli z dirko tri, lani celo že pet milijonov evrov izgube.« Lanska dirka je bila s 350.000 gledalci sicer najbolje obiskana dirka sezone, res pa je tudi, da so v posodobitev vložili že več kot 50 milijonov evrov. In ta denar se jim pod sedanjimi pogoji še zelo dolgo ne bo povrnil. »Upam, da se nam bo s sedanjimi lastniki pravic uspelo dogovoriti o novi pogodbi, sicer bo dirka leta 2019 tukaj zadnja,« je še dodal Grant.

Pri sedanjem lastniku pravic formule 1 Liberty Media pa take novice tik pred dirko, kot sami pravijo, enim od vrhuncev sezone, niso naletele na odobravanje. »To bi moral biti praznik dirkanja, a žal so izkoristili zanimanje za dirko za izboljševanje svojih pogajalskih položajev. Želimo obdržati dirko v Veliki Britaniji in če so njihovi nameni pošteni in v korist dirkanja, se bomo potrudili in skušali najti ustrezno rešitev.«

Seveda vse to v določeni meri vpliva tudi na ekipe in dirkače, posebno Lewisa Hamiltona, ki si želi na domači dirki popraviti povprečen vtis z dirke v Avstriji. Britanec še ni povsem prebolel poraza v Spielbergu, še bolj ga skeli 20 točk zaostanka za Sebastianom Vettlom. »Avstrijo sem že pozabil, a jezi me predvsem to, da sem bil dovolj hiter za zmago. Na menjavo menjalnika nisem mogel vplivati, a na kakšnem drugem dirkališču, kjer je možno prehitevati, bi se lahko boril za zmago. Kot smo v ekipi že povedali, gremo zdaj v popoln napad, drugega nam ne preostane. Zame ta dirka pomeni veliko, saj bodo tribune polne, in zmagati v takem vzdušju je nekaj posebnega,« pravi Lewis Hamilton.

A pred dirko v Silverstonu se ne jezi le on, tudi Sebastian Vettel še ni povsem pozabil dogajanja izpred enega tedna, ko mu je tik pred nosom zmago speljal Valtteri Bottas. »Želel sem zmagati, vse je bilo možno, a me je slab prvi komplet pnevmatik stal odločnejši napad že v uvodnem delu dirke. Trenutno smo v dobri formi, dirkalnik deluje odlično, zato ne vidim nobenega razloga, da ne bi zmagali v Silverstonu. Steza tukaj je hitra, zelo tekoča, ovinki omogočajo visoke hitrosti in na taki stezi naš dirkalnik tudi deluje zelo dobro. Zmaga tukaj ima posebno težo, saj je dirka pod velikim vplivom preteklosti,« je povedal Vettel. Nemcu pa se ob koncu sezone izteče pogodba z rdečimi, zato so se začela pojavljati različna ugibanja, ali se bo kateri od dirkačev naveličal svoje ekipe ali ne. To na primer velja za Maxa Verstappna, čigar Red bull deluje vse prej kot zanesljivo, kar je svojevrsten fenomen, saj so rdeči biki ekipa z letos najmanj prevoženimi kilometri na dirkah, zaostajajo celo za kronično počasnim in nezanesljivim McLarnom. Zato naj bi Verstappen že vrgel oko na Ferrari, kjer še ni povsem jasno, kakšna bo prihodnost tako Vettla kot še toliko bolj Kimija Raikkonena.

Hondina slaba sezona, še ena v vrsti, pri McLarnu pa naj bi prestrašila tudi ekipo z začelja razpredelnice Sauber. Švicarji so se zelo zanimali za njihove motorje, predvsem če bi jim jih Honda dobavljala zastonj, a zdaj tudi to očitno ni več dovolj mamljivo, posebno ker je z mesta vodje ekipe odstopila Monisha Kaltenborn. Ne glede na vse dogajanje v zakulisju pa bo nedeljska dirka tudi dober pokazatelj, koliko mentalne moči še premore Lewis Hamilton. V Mercedesu pravijo, da veliko in da za veliko njegovih sedanjih težav ni kriv Hamilton, temveč ekipa in manj zanesljiva tehnika dirkalnika. Navijači na tribunah pa bodo pričakovali le eno: zmago britanskega dirkača.