Načrtovana vrnitev Mercatorja v BiH je definitivno smiselna, je zatrdil Ramljak. Spomnil je, da se je promet v nekdanjih Mercatorjevih trgovinah v BiH prepolovil, potem ko je Agrokor leta 2014 prevzel slovenskega trgovca in se na bosansko-hercegovskem trgu odločil izključno za blagovno znamko Konzum namesto uveljavljene Mercatorjeve.

»Povprečno je imela Mercatorjeva trgovina leta 2014 približno 2,5 milijona konvertibilnih mark (okoli 1,3 milijona evrov) prometa, danes pa ima kot Konzum povprečno 1,2 milijona mark (okoli 613.500 evrov) prometa,« je povedal Ramljak.

»To nam kaže, da bi bilo najbolje čim prej vrniti Mercator, ker ima potencial za povratek kupcev. Na koncu bomo v BiH morda z dvema blagovnima znamkama. Analize potekajo in odločili se bomo za optimalno rešitev, ki bo v največji možni meri ohranila vrednost, kar je v interesu vseh upnikov in drugih akterjev,« je povedal.