»Združevanje in povezovanje zanimivih podjetniških projektov ni le koristno, ampak tudi nujno,« pravi Jan Dobrilovič, ob Davidu Moharju soustanovitelj in direktor podjetja Beeping, ki je svojo dejavnost že razširil tudi v Zagreb. »Zavedamo se, da so za rast potrebni tudi drugačni in inovativni pristopi v načinu komunikacije, in prav sodelovanje s podjetjem Coolio! je eno izmed takih.«

V Ljubljani je na dobrem ducatu belih avtomobilov videti oglas za Beeping, ki želi tradicionalne čistilne servise premakniti v novo tisočletje. Nov način oglaševanja na avtomobilih pa zagotavlja zaslužek voznikom avtomobilov, ki dnevno preživijo veliko časa za volanom, da imajo kot vozniki Coolio! na svojem vozilu sporočilo oglaševalca. Svoj zaslužek in vožnje spremljajo prek spletne aplikacije, hkrati pa sledijo tudi prihodnjim kampanjam.

Sodelovanje prav z družbo Coolio! je pomembno, saj so našli partnerja, ki si želi transparentnega spremljanja poslovanja in je pripravljen uspešnost sodelovanja sproti meriti ter iskati rešitve, da bo kampanja res uspešna, je pojasnil Mohar. Postavili so si tedenske cilje, kar jim bo omogočilo lažje sledenje uspešnosti kampanje in v primeru manjšega uspeha od zastavljenega potrebne spremembe.

»Kampanja je s sistemom sledenja uspešnosti odličen temelj za vse naslednje. Merimo namreč vse, kar se da, kar nam zagotavlja obilo podatkov za temeljito analizo,« je poudaril Vončina. Ekipa podjetja Coolio! šteje že šest članov in Vončina je nad njo navdušen. »V njej so mladi ljudje, ki se zavedajo, da smo startup in da je treba vlagati veliko energije in dela, zelo zagnani so.« Gradnja tima pa nekaj večji izziv predstavlja Beepingu, saj že dalj časa iščejo sodelavca v prodaji in podpori uporabnikom. jpš