Leta 2006 v Ljubljani ustanovljeno podjetje Celtra je hitro postalo prevelik potencial za domača tla, zato so svoj posel kmalu začeli bazirati v ZDA. Razvili so namreč edinstveno platformo AdCreator za ustvarjanje, produkcijo in distribucijo interaktivnih oglasov na mobilnih napravah, za hitrejši razvoj in rast podjetja pa so v teh letih zbrali dobrih 25 milijonov dolarjev tveganega kapitala, od tega samo 15 milijonov dolarjev pred dnevi, ko sta jim tolikšno zaupanje izkazala Unilever in WPP, poroča ameriški spletni medij The Drum.

Celtra svojo platformo ponuja tako podjetjem oziroma blagovnim znamkam kot agencijam, zadnjo investicijo pa bodo namenili širitvi posla skupaj z največjimi oglaševalci, so novinarji The Druma uspeli izvedeti pri enemu od zaposlenih v podjetju. V njihovem spektru poslovnih partnerjev je namreč moč najti kar dve tretjini podjetij z lestvice največjih globalnih podjetij Fortune Global 500, med njimi Unilever, Kargo, Netflix in Opera Mediaworks.

Prepričali Univeler

In prav z Unileverjem, eno od vodilnih blagovnih znamk široke potrošnje, bo potekalo bistveno sodelovanje. Celtrino vodilno tehnologijo za produkcijo in distribucijo oglasov bodo namreč razpršili po Unileverjevih marketinških organizacijah po svetu in pripadajočem ekosistemu.

Miha Mikek, soustanovitelj in direktor podjetja, je dejal, da je bil Celtrin cilj oglaševalcem pomagati optimizirati njihovo digitalno oglaševanje glede na napravo, na kateri se oglas prikazuje uporabnikom. »Celtrina platforma blagovnim znamkam, agencijam, kreativnim producentom in drugim pomaga pri transformaciji v visoko učinkovite, s podatki opremljene pripovedovalce zgodb,« je še dejal Mikek.

Mikuž med prvimi vlagatelji

Ob vsem skupaj velja omeniti, da so v Celtro že na začetku njihove poti verjeli tudi domači vlagatelji, in sicer je pred sedmimi leti v podjetje 1,2 milijona evrov vložil Jure Mikuž, ustanovitelj RSG Kapitala, prvega slovenskega sklada tveganega kapitala, ki je med vsemi skladi opravil tudi največ (uspešnih) investicij.