Od leta 1975, ko je na ceste zapeljal prvi, je volkswagen polo zgodba o velikem uspehu. Do zdaj se je nanizalo pet generacij tega avtomobila, ki so jih skupno prodali v več kot 14 milijonih primerkov, vsaka pa je v svojem razredu z marsičim postavljala nova merila, ki so jim tekmeci večinoma morali slediti. Včeraj so svetovni javnosti prvič razkrili šesto generacijo.

Ta je najdaljši primerek svoje vrste doslej in prvi, ki presega dolžinsko mero štirih metrov (4,053). S tem je za dobre tri centimetre daljši od predhodnika, od katerega je tudi bistveno širši (z 1,75 metra za kar sedem centimetrov) in ima konkretno, devet centimetrov daljšo medosno razdaljo (zdaj 2,56 metra). Vse skupaj se pozna tudi pri prostornejši potniški kabini, v kateri bodo imeli potniki več prostora v vse smeri, močno pa se je povečala tudi prostornina prtljažnika, in sicer z 280 na kar 351 litrov. Oblikovno je polo ostal nezgrešljiv, je pa, tudi zaradi omenjene spremembe v širini, bistveno atraktivnejši kot doslej. Kar se tiče novih tehnologij, se je polo močno približal golfu, saj bo na primer že v osnovni opremi nudil sistema za zaznavanje pešcev in samodejno zaviranje v sili pri nižjih hitrostih, ob tem pa bodo opcijsko na voljo radarski tempomat, sistem za zaznavanje ovir v mrtvem kotu, opozorilo pred prometom za avtomobilom, samodejno parkiranje… Velika novost je navsezadnje tudi digitalna instrumentna plošča, v polu premierno druge generacije tako imenovanega aktivnega informacijskega zaslona.

Po novem bo polo ponujal tudi številne možnosti individualizacije, s 14 barvami zunanjosti in 13 različnimi barvami obrob armaturne plošče, po pričakovanjih pa bo pisana tudi ponudba menjalnikov (5- in 6-stopenjski ročni in 7-stopenjski samodejni DSG) ter motorjev, predvsem na bencinski strani (moči od 65 do 200 konjev oziroma 48 do 147 kilovatov). Dizelska bosta dva, z 80 ali 95 KM (59 ali 70 kW), na voljo pa bo tudi možnost motorja s pogonom na zemeljski plin. Polo bo naprodaj predvidoma jeseni, v Nemčiji pa bo stal od slabih 13 evrskih tisočakov naprej. mat