Za razliko od navadnih termometrov, ki temperaturo merijo s pomočjo živega srebra, se v avtomobile vgrajujejo tako imenovani termistorji, ki delujejo podobno kot termometri, le da merijo spremembe v električnem toku, ki se dogajajo ob dodajanju in odvzemanju toplote. Prav tako so izredno priročni, saj so majhni, poceni, predvsem pa točni. Težava je samo v tem, kje v vozilu je termistor postavljen.

Večina termistorjev se namreč nahaja na sprednjem delu avtomobila, za odbijačem. Zaradi tega nanje vpliva tudi vročina, ki se odbija s cestnih površin. Če ste že kdaj bosi hodili po betonu, potem veste, kako vroč lahko postane.

Površine, kot so ceste, so namreč veliki odbojniki sončnega sevanja, prav tako pa se segrevajo izredno hitro. Kot si lahko predstavljate, temperatura na Soncu izpostavljeni cesti sredi poletja ni pravi odraz temperature, ki je v ozračju. Realna temperatura ali ne, termistorji jo vseeno zaznajo in posledično na zaslonu prikažejo previsoke številke.

Avtomobilski termistor tako meri temperaturo specifičnega območja, kar pa ni način, kako so izmerjene dnevne stopinje. Dnevno povprečje se meri v kontroliranem okolju, da se, kolikor je možno, izloči vse moteče dejavnike oziroma vročino, ki se odbija od sosednjih površin.

Termistorji temperature boljše prikazujejo ponoči ali pa v oblačnih dneh.