Slovenija je v eno največjih evropskih potrošniških raziskav o zaupanju v blagovne znamke vključena že enajsto leto, njen cilj pa je odkriti, katerim domačim in tujim blagovnim znamkam Evropejci najbolj zaupamo. Seznam kategorij se iz leta v leto povečuje, saj anketiranci poleg kakovosti izdelkov ocenjujejo tudi ravnanja, dosežke in vplivnost posameznikov v različnih dejavnostih. V Sloveniji je raziskavo izvajal Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana, v njej pa je sodelovalo 5700 naročnikov revije Reader's Digest Slovenija.

Sinonim za zidne barve

Ime JUPOL je pri nas postalo sinonim in celo generično ime za kakovostne notranje zidne barve ter je tesno povezano z uspešnim in strmim razvojem družbe Jub. Takoj zatem, ko je Jub leta 1969 trgu predstavil to svojo prvo, že pripravljeno disperzijsko barvo JUPOL, se je v sedemdesetih letih začelo obdobje naredi sam, ki je med potrošniki močno spremenilo percepcijo načina prenove notranjih bivalnih zidnih površin. Jub je z nenehnimi izboljšavami receptur ves čas skrbel za razvoj in širitev novih izdelkov znotraj družine JUPOL, z njimi pa pridobil tudi številne nagrade in priznanja, s katerimi vedno znova dokazuje njihovo visoko kakovost in izkazuje svojo družbeno in okoljsko odgovornost.

Dvesto milijonov kvadratnih metrov površin na leto

Danes z zdravju in okolju prijaznimi barvami iz družine JUPOL, izdelanimi na vodni osnovi ter enostavnimi za uporabo in vzdrževanje, na leto v Sloveniji prebarvamo kar 200 milijonov kvadratnih metrov stenskih površin, kar je zagotovo številka, vredna velike pozornosti. (ktm)