Na arteona smo ponosni, saj smo prepričani, da ponuja nekaj več, tako glede oblikovanja, udobja kot glede sodobnih tehnologij. Seveda pa obstajajo trgi, na katerih je povpraševanje tudi po še bolj razkošnih avtomobilih. Lep primer je Kitajska, kjer zato od konca minulega leta prodajamo phideona. Prepričan pa sem, da bomo v prihodnosti ponudili prestižni avto, ki bo imel električni pogon.
Zakaj omenjenega phideona ne prodajate v Evropi in ZDA?Velik poudarek dajemo različnosti ponudbe glede na posamezne trge. Za vsak avto, ki ga izdelamo, skušamo najti trg, kjer bo prodaja največja. Phideon je klasična poslovna limuzina, na Kitajskem pa je povpraševanje po njih vse večje. V Evropi, še posebej v Nemčiji, opažamo trend, v skladu s katerim si ljudje namesto poslovne limuzine raje kupijo razkošnega športnega terenca, tudi zato je arteon neke vrste križanec med limuzino in kupejem in ne zgolj štirivratna klasika.
Kakšna je zgodba s phaetonom, je bil za volkswagna enostavno predrag?Vsak avto je del določenega časa, v katerem je lahko uspešen. Trenutno sta naša evropska aduta arteon in touareg, česa še bolj prestižnega ne potrebujemo.
Boste napredne tehnologije prenesli tudi v druge volkswagne?Želimo si, da bi bile te sodobne tehnologije dosegljive čim več ljudem. Seveda njihov razvoj ni poceni, toda so del vrednot naše znamke, zato bi morale biti na voljo tudi ljudem, ki nimajo toliko pod palcem.
Kaj razmišljate o hibridnem ali električno gnanem arteonu?V tem trenutku ne, toda analiziramo trg, in če se bo po takšni različici pojavila potreba, bomo reagirali, saj imamo tehnologije na voljo. Je pa o tem danes težko reči kaj konkretnega.
Veliko se govori o avtonomni vožnji, kako blizu ste ji pri Volkswagnu?Veliko bližje, kot si marsikdo misli. Poglejte samo arteona, tudi novi touareg, ki prihaja prihodnje leto, bo tehnološko napreden. Nekaj delčkov avtonomne vožnje že obvladamo, toda preskočiti je treba nekaj zakonodajnih ovir, seveda pa tudi tehnoloških izzivov.
Kako to, da del sistemov ni prepoznavanje rdeče luči na semaforju?To so me že vprašali. Žal obstoječih semaforjev ni mogoče povezati in ne morejo komunicirati z našimi avtomobili. To je za vse nas velik izziv, ki se ga lotevamo. Samo proizvajalci pa pri tem ne bomo dovolj, svoje bodo morale prispevati vlade oziroma lokalne skupnosti, potrebne so namreč investicije v infrastrukturo. maš