Ko je mazda CX-5 na ceste zapeljala pred petimi leti, je bila prvi model te znamke, s katerim so uvedli novo generacijo oblikovanja po imenu kodo in nove tehnologije po imenu skyactiv. Oboje so nato prevzeli vsi poznejši Mazdini modeli, a CX-5 je ostal zastavonoša, ki pomeni kar okrog četrtino letne prodaje te znamke. No, zdaj je napočil čas za drugo generacijo, ki je v primerjavi s prvo v vseh pogledih storila vsaj korak naprej. Morda še najmanjšega pri obliki, pri kateri se je močno naslonila na predhodnico; o tem priča tudi identična dolžinska mera (4,55 metra), prtljažnik pa je večji za komaj opazne tri litre (606:603). Precej bolj je napredek opazen v potniški kabini, ki je prostornejša in kakovostnejša, ob tem pa zvočno odlično izolirana, med vožnjo, saj je občutek za volanom zares dober, ter pri najnovejših tehnoloških pripomočkih, ki jih je preprosto preveč, da bi jih naštevali. CX-5 je na voljo z 2-litrskim bencinskim motorjem, ki ima 165 KM (121 kW) in 2-kolesni pogon ali 160 KM (118 kW) in 4-kolesni pogon, močnejši, ki je na voljo samo s 4-kolesnim pogonom, pa premore 194 KM (143 kW). Dizelski 2,2 litrski primerek ima 150 ali 175 KM (110 ali 129 kW), pri čemer je šibkejši na voljo z obema, močnejši pa samo s 4-kolesnim pogonom. Cene se začnejo pri 23.990 evrih. mat