Nissan je z modelom micra dodobra zaznamoval evropsko avtomobilsko pokrajino, a uspehi so bili v minulih štirih generacijah zelo mešani. Od izredno priljubljenega vozilca prve generacije do vse prej kot med kupci priljubljenega avtomobila četrte generacije. Zato so si odgovorni rekli: dovolj je bilo, zdaj moramo na kolesa postaviti avto, ki bo drugačen, zanimiv, oblikovno predrzen in z odličnimi voznimi lastnostmi. In ki bo s tem posegel že malce iz svojega razreda. Glede na videno jim je to dobro uspelo.

Nova micra je bila razvita in je izdelana z mislijo predvsem na evropske kupce, s svojo dodatno vrednostjo pa bi znala pritegniti širok krog, kajti dosedanji modeli so bili kar malce preveč »rezervirani« za ženski del vozniške populacije. S tem ni nič narobe, a z nekaj več drznosti so nagovorili tudi moške. Od oblike, ki je polna zanimivih detajlov in oblikovnih prijemov, do notranjosti, ki je zasnovana z mislijo na uporabnika sodobnih elektronskih pripomočkov. Svoje dodajo tudi vozne lastnosti, le da so pri motorjih še malce bolj konservativni. Nova micra ima namreč na voljo dva bencinska in enega dizelskega, bencinska sta enolitrski z 71 konji (52 kilovati) in 0,9-litrski z 90 KM (66 kW), dizelski pa je 1,5-litrski z 90 KM (66 kW). Na motornem področju torej še ne sili iz svojega razreda.

V notranjosti je kar nekaj prostora, saj je micra zrasla kar dobrih 17 centimetrov, na 3,99 metra dolžine. Prtljažni prostor je zdaj večji za 35 litrov in ima prostornino okroglih 300 litrov, za še večjo osebno »noto« pa so predvideli še različne pakete individualizacije vozila, od zunanje do notranje, vsega skupaj je tako na voljo kar sto različnih kombinacij barv in nalepk. V osnovi ima štiri pakete opreme, avtomobil izdelujejo v Franciji, in z različnimi koncernskimi modeli (na primer renaultom cliom) nima, tako pri Nissanu, nič skupnega, stane pa najmanj 12.700 evrov. az