In če se je, ali pa se še bo, možakar v resnici odločil za nakup karavanskega tipa, ki ga Fiat sicer označuje kot station wagon (ali krajše SW), ne bo razočaran. Ob že omenjeni privlačni zunanjosti so se razvojniki namreč potrudili tudi v notranjosti, pri čemer pa ne moremo mimo tega, da nekoliko ceneno delujeta spodnji del armature, torej tisti pod stikali in gumbi za upravljanje prezračevanja, ter plastika na vratih. Drugače je v zgornjem delu armaturne plošče, ki deluje kakovostno in je na otip mehka, svoje pa doda tudi lepo umeščen sedempalčni zaslon na dotik, s katerim upravljamo avdio in navigacijski sistem, se povezujemo s pametnimi telefoni in spremljamo sliko s kamere za vzvratno vožnjo. Je pa pri tem treba omeniti tudi občasne nepričakovane in nerazumljive izklope sistema, ki so se nam radi pripetili kar med vožnjo. Tako smo denimo na cesti tu in tam naenkrat ostali s črnim ekranom, ki je prišel k sebi šele čez nekaj minut ali ko smo avto ugasnili in ga spet zagnali.

A pustimo manjše tegobe ob strani. Če zunanjost tipa SW torej navduši in bolj kot ne zadovolji tudi njegova notranjost, so tiste, ki si zaslužijo pohvalo, tudi njegove vozne lastnosti. Kljub temu, da se glede vzmetenja in trdote nagiba bolj na komfortno-mehko kot na trdno-dinamično stran, se volanski mehanizem precej dobro odziva na manevre z obročem, ki je ob tem za naš okus eden boljših, saj je ravno pravšnje debeline, da lepo sede v dlani. Tudi sedeži so udobno mehki in veliki, 1,6-litrski turbodizelski motor pa s 120 konji (88 kilovati) dovolj zmogljiv in odziven, da omogoča brezskrbno vožnjo tudi, ko je avto polno natovorjen, in ob tem zagotavlja zadovoljive pospeške pri prehitevanju – z mesta do stotice sicer pospeši pod desetimi sekundami. Ob vsem naštetem pa je prijeten tudi naslednji podatek – testni primerek tipa nam je vseskozi pil manj kot šest litrov dizelskega goriva na 100 kilometrov, s čimer ga lahko označimo za precej varčnega. In ko smo že pri litrih, seveda ne moremo mimo tistih v prtljažniku – 550 jih premore karavanski tipo, s čimer je nekje v razrednem povprečju, a vanj boste v praksi resnično pospravili veliko prtljage.

Precej veliko prostora ponuja 4,57 metra dolgi tipo tudi v potniški kabini, se pa v povezavi z njo ne moremo ogniti minusu, ki ga bodo razumele družine z majhnimi otroki. Nosilca, ki omogočata nameščanje otroškega sedeža s sistemom isofix, sta namreč postavljena pregloboko v sedež, kar pomeni, da boste pri montiranju potrebovali zvrhano mero živcev in tudi moči. A je res tudi, da tistih, ki imajo ta avto za prvi ali edini družinski, to ne bo motilo, saj ko sedež enkrat vstavijo, ga ne bodo več jemali ven. Kakorkoli, osnovnega karavanskega tipa z vsemi popusti lahko dobite za izjemno ugodnih 11.990 evrov, odlično opremljeni testni z opremo lounge in zelo dobrim opisanim motorjem pa stane 20.290 evrov, s popustom še poldrugi tisočak manj.