Med deseterico podjetij, ki jih je komisija v sklopu izbora Zavoda mladi podjetnik izbrala pred dnevi, je znana že peterica, ki se bo čez teden dni potegovala za naziv Mladi podjetnik leta, ki ga že sedmo leto zapored organizira Zavod mladi podjetnik. Peterico podjetij tvorijo Hajdi.si, NV, Tatoo Care, Pivovarna Pelicon in Tng oprema.

Peterico so izbrali danes popoldne na predstavitvi v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani, kjer bo čez teden dni, torej 15. junija, potekala tudi celodnevna konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! Letošnja konferenca bo še posebej slovesna, saj bo potekala ob 10-letnici delovanja Zavoda mladi podjetnik.

Hajdi.si je spletna in fizična butična trgovina z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Filozofija podjetja je združiti izdelke s funkcionalnostjo in trendovskim dizajnom. Ustanoviteljica podjetja Hajdi je mamica dveh fantkov, ki obožuje modo in dizajn – ravno zato je skupaj z možem in poslovnim partnerjem Urbanom v Slovenijo pripeljala priznane blagovne znamke otroške mode. Vizija podjetja je postati najboljša otroška trgovina na svetu, kratkoročno pa želijo dokončno osvojiti hrvaški trg in s pomočjo modernih pristopov, kot sta sodelovanje z znanimi blogerji in promoviranje prek Instagrama, začeti širitev na druge tuje trge.

Nik Vene je v okviru blagovne znamke NV Holders lansiral že dva držalca za srajce, in sicer T-Holder in S-Holder. Izdelavo obeh pripomočkov sta mu omogočili uspešni kampanji na platformi za množično financiranje Kickstarter. Omenjena izdelka sta popolna novost na trgu, slovita pa po izjemno visoki kvaliteti. Podjetnik ima s podjetjem NV velikopotezne načrte, saj želi zagotoviti svetovno prepoznavnost blagovne znamke in izdelkov NV Holders, ki se prek spletne trgovine že sedaj večinoma prodajajo v tujino. Do sredine leta 2018 pa namerava predstaviti še dva izdelka.

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Stremijo k temu, da pivcev ne bi dolgočasili, temveč jih želijo presenetiti z uravnoteženimi, pitnimi zvarki polnega okusa. So edina mala pivovarna, ki poleg vrhunske opreme za varjenje uporablja tudi najbolj dodelan nadzor kakovosti. Poleg B2B ponudbe so odprli tudi spletno trgovino in prvo specializirano fizično trgovino. V začetku poslovanja je podjetje spremenilo zastarelo prakso grosistov v transakcije s kratko vezavo in konstantnim pritokom denarja. V naslednjih letih želijo postati največja kraft pivovarna v regiji, ki bo v 100-odstotni lasti zaposlenih in bo vključevala verigo specializiranih trgovin in lokalov.

Jasna Grbić na slovenskem trgu predstavlja mazilo za nego tetovaž Tattoo Care. S svojim izdelkom je prodrla v trgovsko verigo Spar, s pomočjo katere je pomagala že več kot 15 tisoč strankam. Tako so izdelki za nego tetovaž, izdelani po tradicionalnem originalnem receptu, dostopni vsem posameznikom s tetovažami, ne le profesionalnemu osebju. Podjetnica, ki se je predstavila tudi v oddaji Štartaj, Slovenija!, načrtuje razvoj novih izdelkov in potencialno širitev ekipe, s svojo linijo za nego tetovaž pa želi prodreti v vse trgovine, drogerije, megamarkete in lekarne tako v Sloveniji kot v tujini.

Luka Železnik in Dejan Kobal sta leta 2015 ustanovila podjetje Tng oprema, prek katerega z blagovno znamko KingsBox združujeta ljubitelje funkcionalne vadbe iz celotne Evrope. Vsa oprema, ki je na voljo tako rekreativcem kot tudi najsodobnejšim funkcionalnim centrom, se prodaja pod oznako Oblikovano v Evropi. Podjetnika sta se v finale izbora za mladega podjetnika uvrstila lani, vendar se žal nista uspela udeležiti zaključnega dogodka. Trenutno poslujeta v Sloveniji in Italiji, v prihodnosti pa se bosta usmerila še na druge tuje trge – najprej na Hrvaško.

Strokovno komisijo, ki bo v četrtek izbrala že sedmega mladega podjetnika leta, sestavljajo Gregor Sakovič, (NLB), dr. Jure Knez (Dewesoft, zlata gazela 2012), lanskoletni zmagovalec Mario Kurtovič (direktor Panorganic, Mladi podjetnik leta 2016) in Borut Borštnik (direktor Zavoda mladi podjetnik). »Tudi na letošnji izbor smo prejeli zelo zanimive in kakovostne prijave, kar nas navdaja z optimizmom glede razvoja podjetništva v Sloveniji«, je komentiral Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik, ki je prejel več kot 70 prijav podjetnic in podjetnikov,