Celostna prometna strategija, ki jo bodo ljubljanski mestni svetniki obravnavali konec junija, potrjuje usmeritve že leta 2012 sprejete prometne politike. V njej zato ni revolucionarnih rešitev, kvečjemu določeni popravki, recimo v napovedi, da bo javni potniški promet do leta 2027 v deležu vseh potovanj namesto 33 predstavljal le 16 odstotkov.

Čeprav na ljubljanski občini to neradi priznavajo, so bili prav pri spodbujanju javnega potniškega prometa neuspešni. Ne samo, da jim v zadnjih letih ni uspelo bistveno povečati uporabe LPP, ampak je število potovanj celo upad

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.