V času kampanje na Kickstarterju, kjer so zadani cilj zbranih sredstev presegli za 230 odstotkov, se jim je oglasilo tudi veliko distributerjev in prodajalcev z vsega sveta, je pojasnil vodja ekipe Martin Koterle.

Ekipa bo sicer skoraj ves denar porabila za proizvodnjo prve serije produkta, manjši delež pa bodo namenili pospeševanju prodaje.

»Do konca leta je naš ključni fokus pripeljati Teodoorja do prvih 1237 strank s Kickstarterja. Vzdušje je super, vsi smo veseli odličnega izkupička kampanje,« je po koncu uspešne kampanje na največji platformi za množično zbiranje zagonskega kapitala povedal Koterle, ki se je z ekipo lotil trga pametnega doma, za katerega ocenjujejo, da bo do leta 2020 vreden kar 60 milijard dolarjev. Ključno vlogo pri tem bodo igrale ravno pametne ključavnice, ki bodo varovale vse od vhodnih vrat do kuhinjskih omaric in celo vrtnih lop, je pokazala lanska raziskava MarketsandMarkets.com.

In da je prihodnost v pametnih ključavnicah, verjame tudi Koterle. »Trenutno je to razširjeno v poslovnem svetu, a že prodira tudi v naše domove. Glede na to, da imamo pametni telefon vedno s seboj, je smiselno, da ta zamenja tudi naš ključ,« je prepričan podjetnik, ki ima zato s teodoorjem dolgoročne cilje.

»Kratkoročni cilj je seveda, da pošljemo teodoorja vsem prednaročnikom pred koncem leta. Medtem se bo nadaljevala predprodaja, in sicer na platformi indiegogo z njihovim programom InDemand, kjer je cena nekoliko višja, kot je bila za prvotna prednaročila. Dolgoročno pa si želimo, da se Teodoor integrira v sama vhodna vrata, saj je trenutna »retrofit« rešitev le začasna,« je o načrtih oziroma viziji Teodoorja povedal Koterle, ki z ekipo obenem že načrtuje tudi več novih produktov. Prvi bo na voljo že na začetku naslednjega leta kot dodatek za Teodoorja, je napovedal.