Most kraljice Louise, na primer, na dan prečka kar 40.000 kolesarjev. Mesto, ki je že pred časom uvedlo mobilno aplikacijo ibikecph za načrtovanje najboljše kolesarske poti do cilja, bo zdaj vložilo še dobrih 560.000 evrov v izgradnjo informacijskega sistema, prvega tovrstnega na svetu, ki naj bi preprečil ali vsaj ublažil prometne zastoje na 390-kilometrskem omrežju zaščitenih kolesarskih stez, je poročal danski javni radio. »Kolesarji se morajo na številnih stezah že boriti za svoj prostor,« ugotavlja Morten Kabell, vodja mestnega urada za tehnologijo in okolje. »Načrtujemo, da bo nov informacijski sistem kolesarjem omogočil izogniti se prometnim zamaškom v mestu.« Prebivalci Köbenhavna so lani prekolesarili skupaj 1,4 milijona kilometrov, dvokolesni promet se je v zadnjih 20 letih povečal za več kot 68 odstotkov, poroča The Guardian. Gneča je na stezah vse hujša, čeprav je mesto v svojo kolesarsko prometno infrastrukturo od leta 2005 vložilo kar milijardo kron (134 milijonov evrov). V prihodnjih osmih letih naj bi investirali še dodatnih 147–241 milijonov evrov, saj projekcije kažejo, da se bo kolesarski promet do leta 2025 povečal za nadaljnjih 25 odstotkov. Načrti med drugim predvidevajo izgradnjo novih mostov, ki bodo namenjeni izključno kolesarskemu prometu. Köbenhavn jih ima trenutno sedemnajst.