Tokrat so o izbiri dizajnerske jakne za obisk Sicilije pisali celo na CNN-u, kar pomeni, da njene modne odločitve niso zanimive zgolj za rumene medije. Skoraj vsi mediji so izbiro jakne s cvetličnim vzorcem znamke Dolce & Gabbana pohvalili, brez kontroverznosti pa tudi tokrat ni šlo.

Melanija je za jakno namreč odštela vrtoglavih 46.000 evrov, kar je zanjo zagotovo drobiž, za številne Američane pa pravo bogastvo, na kar so na družbenih omrežjih spomnili mnogi. »To je ogabno. Odvratna je,« se je hudoval eden, spet drugi je opomnil, da številni Američani (zaradi revščine) nimajo urejenega zdravstvenega zavarovanja, pa tudi ne kaj za jesti, prva dama pa naokrog paradira v takšni jakni. »To je več, kot večina Američanov zasluži v letu,« je bil ogorčen tretji.

Zadovoljen pa je bil Stefano Gabbana, ki se je z modno izbiro ameriške prve dame nemudoma pohvalil na omrežju instagram. Jakno so sicer v nekaj urah po tem, ko se je v njej v javnosti pokazala Melania, razprodali.