Kakšen je trenutni položaj znamke Seat znotraj koncerna Volkswagen, se izboljšuje, niste več odrinjeni na rob?

Občutki so mešani. Vedno znova, ko pride novo vodstvo, se malce spremenijo strategija, pogled, poslovanje, te spremembe pa vplivajo tudi na slovenski trg. Se mi pa zdi, da Seat pridobiva veljavo, kar dokazuje tudi produktna ofenziva. Odstotek izkoriščenosti modelske palete se je s 53 odstotkov v letu 2015 dvignil na 72 odstotkov. Tudi napovedi do leta 2020 so obetavne.

Kako pa na znamko gledajo znotraj Porscheja Slovenija, se favorizira Volkswagen?

Nikakor ne. Znotraj Porscheja Slovenija so znamke enakovredno zastopane. Neki občutek, da ni tako, pa mogoče izhaja iz pogojev, ki jih dajejo tovarne. Te se namreč pri ponujanju podpore razlikujejo. Seat nam tako daje precej manjšo podporo, zato imamo pri kanibalizmu med znamkami, ki ga ne moremo zanikati, slabše izhodišče.

Seatu gre globalno odlično, so zato tudi pritiski v Sloveniji, da je treba na vsak način prodati še več vozil?

To je naša strategija, vsako leto imeti najmanj 10-odstotno prodajno rast, kar nam je v zadnjih štirih letih uspevalo. Tudi v prihodnje smo prepričani, da nam bo zastavljene cilje uspelo uresničiti. Je pa seveda ključna podpora tovarne, brez nje uresničevanje ciljev ni mogoče.

Znamke na veliko omenjajo električne avtomobile, pri Seatu pa ste tiho. Razlog?

Prednost biti del koncerna Volkswagen je v tem, da razvoj poteka za vse znamke hkrati. Seat bo, kar zadeva elektrifikacijo, počakal na primeren čas in primerno različico, načrte pa bomo predvidoma začeli uresničevati z letom 2018.

Pokritost trga znamke Seat je 72 odstotkov. V katerih segmentih potrebujete nove modele?

Verjetno bi potrebovali še kakšnega velikega športnega terenca na ravni enoprostorske alhambre, nekakšno povečano ateco, sicer pa se mi zdi, da smo z modeli dovolj dobro zastopani.

Boste z ibizo nagovarjali tudi mlade družine?

Zagotovo. Marketinška kampanja pa je zasnovana tako, da meri na mlade in na tiste, ki so mladi po srcu.

Kakšen je odnos slovenskega kupca do samodejnega menjalnika?

Ugotavljamo, da ljudje vse pogosteje preizkusijo testne avtomobile s samodejnim menjalnikom in se počasi znebijo strahu, saj ne gre za zapleten način vožnje, temveč ravno obratno. Zato se je prodaja menjalnika DSG povečala, toda ročni menjalniki še vedno prednjačijo. maš