Ko je državni sekretar medijem dajal spodbudno izjavo pred (prvim) sprejemanjem zakona o gradnji drugega tira, njegovem upravljanju in gospodarjenju z njim v državnem zboru, smo se dobrih 75 kilometrov zahodneje bližali ključni zožitvi na železniški progi proti Kopru. Dobro uro in pol prej smo se v Ljubljani vkrcali v strojevodsko kabino tovornega vlaka, namenjenega proti koprskemu pristanišču. V srž problema.
Dobrivoj Subič je moral na poti proti Kopru prisilno ustaviti, saj so delavci, ki popravljajo progo, po prometniku sporočili, da eden od vagonov zavira. Bil je tretji pred koncem verige vagonov. Subič je nato ročno sprostil zavoro, da je lahko vlak nadaljeval pot. Luka Cjuha
»Danes smo tu zato, da se zakon sprejme, jutri gremo pa naprej,« se je nekaj pred deseto v preddverju ministrstva za infrastrukturo suvereno odrezal državni sekreta...
Državni svetniki so na izredni seji s 23 glasovi za in dvema proti izglasovali odložilni veto na zakon o drugem tiru, ki ga je minuli četrtek potrdil...