Nasploh je Salif Keita za poslušalce hvaležen glasbenik misijonar. Že vnaprej nekako slutimo ali vemo, kaj lahko od njega pričakujemo, in na koncu v pretežni meri to tudi dobimo. Pustimo nekatera drobna odstopanja, ki na trenutke skladbe nekoliko »zamašijo«, vsaj dokler se človek ne ujame v repetitivne omamne poliritmije, ki ga spontano odpeljejo po (navidezni) poti od afriškega popa do tradicije in nazaj. K temu je treba dodati tudi dokaj neizrazite začetke skladb, kot neki trnek, vržen s kitare, ki čaka, da se na melodijo »ujamejo« preostali člani zasedbe. To ni mišljeno slabšalno, prej narobe, saj skladbe usmeri v njihovo bistvo, kjer nas nagovori polnost zvoka in čista, neponarejena emocija kot sad zanosne izvedbe in izmenjave informacij ter vibracij v odnosu med izvajalcem in poslušalcem. Jezikovna ovira pri tem ne igra nobene bistvene vloge. Salifov soul namreč nagovarja mimo vseh meja, tako namišljenih kot stvarnih, saj nikdar ne vztraja pri vsiljeni žanrski preciznosti ali stilski premočrtnosti. V njegovih godbah je od vsepovsod jasno izražen, po svoje celo »zahtevan« svobodni pristop, kjer v večini primerov glasbeniki igrajo svoje parte sočasno v funkciji kolektiva, a pri tem v ničemer ne preglasijo poliritmičnih tapiserij, rokovskih »zafrkancij« in spokojnosti bluesa. Tudi (redki) solistični izpadi imajo smisel; v skladbo niso umeščeni le zaradi prevečkrat precenjenega aplavza iz publike, temveč zaradi pozornosti do posameznika. Po dolgem času je bilo slišati (celo razmeroma kratek!) bobnarski solo, res vreden pozdrava. V slabih dveh urah smo bili tako deležni izvrstnega živopisnega mozaika zahodnoafriških glasb.