Zanimanje je bilo torej večje predvsem za športe, v katerih so uspešni azijski tekmovalci. Za Azijo manj priljubljene športe, kot sta smučarski tek in biatlon, so prireditelji v prvem krogu prodali manj kot deset odstotkov vstopnic.

»Nismo država, ki bi vstopnice takoj prodali. Korejci vstopnice kupujemo tik pred zdajci. Pred nami je še veliko promocije iger, verjamemo, da bo prodaja v drugem krogu boljša,« ne izgubljajo optimizma člani organizacijskega odbora, kljub temu pa priznavajo, da Južna Koreja nima prave tradicije zimskih športov.

Najdražja otvoritev in hokejski finale

Prvi krog prodaja vstopnic se je sicer začel 9. februarja, torej točno leto dni pred začetkom iger, končal pa konec aprila. Drugi krog prodaje bo septembra. Skupno je na voljo 1,18 milijona vstopnic; 70 odstotkov na domačem, 30 odstotkov pa na tujem trgu. Najdražje vstopnice za lokalne kupce bodo za slavnostno odprtje in finale hokejskega turnirja, za najboljša mesta na stadionu oziroma dvorani bo treba odšteti 1300 dolarjev.