Kaj kmalu pa se lahko zgodi, da bo tako prikrito oglaševanje prepovedano. Vsaj v ZDA, kjer je zvezna agencija za trgovino ostro opozorila, da morajo biti take objave označene kot promocija, sicer gre za zavajanje potrošnika. Tako oznako morajo imeti tudi objavljene fotografije z izdelki, ki so jih spletni zvezdniki dobili brezplačno. Agencija je prepričana, da je instagram postal divji zahod oglaševanja, ki zavaja predvsem mlade ženske, med imeni, ki so jih navedli kot največje kršitelje, pa je poleg Kim Kardashian tudi Rihanna. Zato zahtevajo, da se poslej jasno označi, da gre za plačano objavo, bodisi z #oglas ali drugačnim napisom, ki bi bil viden v vseh napravah.
Proti prikritemu oglaševanju na instagramu
Kaj imajo skupnega Chiara Ferragni, Aimee Song, Julie Sarinana, Brian DiFeo in Liz Eswein? Poleg tega, da zanje še niste slišali, če niste ljubitelj instagrama, so vsi strašni spletni zaslužkarji, predvsem kot modni blogarji. Chiara Ferragni ima devet milijonov sledilcev in je s svojim modnim blogom do zdaj zaslužila dvanajst milijonov dolarjev. Kako? Predvsem s prikritim oglaševanjem, kar pomeni, da je reklamirala nekatere izdelke, ne da bi njeni sledilci vedeli, da je za to plačana. Cene takih objav na spletu so tudi po nekaj deset tisoč dolarjev, odvisno od tega, koliko sledilcev ima posameznik. Nihče ne ve, koliko na ta račun zasluži kraljica spletne samopromocije Kim Kardashian, a gotovo gredo številke v milijone.

Chiara Ferragni (Foto: Pinterest)