Kako banalna zagonska podjetja lahko v trenutnem okolju pridobijo velike vložke investitorjev, odlično prikazuje podjetje Juicero, ki je bilo lani eno najbolje financiranih zagonskih podjetij v Silicijevi dolini. Podjetje je izdelalo »napreden« stiskalnik sadja in zelenjave, ki kupljene posebne pakete le-tega spreminja v sok.

Podjetje je investitorje deloma prepričalo, ker jim je obljubilo velike dobičke s prodajo posebnih paketov narezanega sadja in zelenjave, ki jih lahko stiska izključno njihov stiskalnik, potrošniki pa jih seveda lahko kupijo le pri podjetju Juicero. Stiskalnik je v tem smislu predvsem orodje za omejitev kupčeve izbire, kje bo kupoval sadje in zelenjavo, ki jo namerava spremeniti v sok.

Kljub velikemu navdušenju investitorjev pa izid Juicerovega stiskalnika ni spremljalo veliko navdušenje. Njegova cena je bila previsoka, zato so jo medtem s 700 dolarjev že znižali na še vedno precej visokih 400 dolarjev. Dodaten udarec pa je podjetje utrpelo, ko se je izvedelo, da za stiskanje njihovih paketov narezanega sadja in zelenjave v resnici niti ne potrebujete stiskalnika ter da nalogo morda še hitreje opravijo dlani. To je v videu tudi pokazal ameriški poslovni medij Bloomberg. Da lahko podobne rezultate dosežemo tudi s sadjem ali zelenjavo, ki jo kupimo sami za manj kot 5 oziroma 8 dolarjev, kolikor stanejo Juicerovi paketi, pa je verjetno tudi jasno.