O tem, kakšne kupce so imeli v mislih pri snovanju nove insignie.

Dejstvo je, da so bili kupci insignie zadovoljni kupci, ki pa so, tako kot pri vsakem avtomobilu, imeli želje, kaj bi lahko bilo drugače, boljše. V prvi vrsti smo zato imeli v mislih njih, ob tem pa nam je bilo seveda prav tako pomembno, da z novo generacijo privabimo nove kupce, da pri njih izzovemo zanimanje in jih toliko »sprovociramo«, da bodo zaradi našega izdelka zamenjali znamko. Čas bo pokazal, ali nam je uspelo, sam bi rekel, da nam je.

O glavnih atributih, ki bodo prepričali nove kupce.

Najprej bi izpostavil obliko, dizajn avtomobila, ki je privlačen, vznemirljiv, tako zunaj, kar se najprej opazi, kot znotraj. Seveda pa to ni dovolj, zato smo močno izboljšali vozne lastnosti in počutje voznika. Ta je tako bolj »eno« z avtomobilom, je v središču dogajanja. Insignia je, ob vsej udobnosti za potnike, zdaj bolj »vozniški« avtomobil.

O tem, kako so dosegli, da je avtomobil bolj vozniško orientiran.

Tako, da smo voznika postavili v »središče dogajanja«, o čemer veliko pove tudi dejstvo, da voznik zdaj sedi tudi do 30 milimetrov nižje kot prej, s čimer je bolj pri cesti in ima boljši občutek med vožnjo. Pri prejšnji generaciji smo namreč slišali pripombe o visokem položaju za volanom in jim prisluhnili. Seveda pa k boljšemu občutku pripomore tudi to, da je avto precej lažji kot prej, kar do 175 kilogramov.

O tem, koliko je to vplivalo na druge potnike v vozilu.

Prav nič, še več, nova insignia je precej prijaznejša tudi do njih. Tudi potniki zadaj namreč sedijo 23 milimetrov nižje, kar nam je omogočilo višino celotnega avtomobila znižati za 29 milimetrov, kljub temu pa je prostora za glavo spredaj enako kot prej, zadaj pa ga je celo več, medtem ko je bil še večji napredek narejen na področju prostornosti za boke in ramena potnikov.

O tem, zakaj insignio omenjajo kot izzivalca izdelkom premijskih znamk.

Poleg vsega, kar smo že našteli, je razlogov še nekaj. Omenil bi kakovost izdelave in izbrane materiale, bogato opremo s številnimi asistenčnimi in udobnostnimi pripomočki, ki jih v takšnem obsegu ne ponuja noben neposredni konkurent. Izpostavil bi projiciranje podatkov na vetrobransko steklo s tako imenovanim head-up displayem, ki pa na tem področju predstavlja korak naprej in med drugim ponuja informacije navigacijske naprave, telefona… Potem so tu udobni sedeži s posebnim certifikatom, storitev Opel onstar, brezžično polnjenje telefona, možnost povezave z internetom, za udobje in funkcionalnost potnikov zadaj pa med drugim poskrbi gretje zadnjih sedežev ali priključki USB. mat